flyt! :)

hade julfest på jobbet i eftermiddag/kväll
med julklappsspel
alla hade köpt tre julklappar a 30 kr
som lades mitt på ett bord
sen slog vi tärning som gick runt
den som fick sex och ett fick ta ett paket
den som blev utan paket första rundan fick ta valfritt från någon annan
under runda två snodde man paket från varandra under en begränsad tid
när klockan ringde öppnades de paket man fått
seb under rond tre fortsatte man sno saker från varandra och nu såg man ju vad det var
jag tittade ut tre fyra grejer jag skulle vilja tänka mig ha
snodde åt mig dem
och så snodde andra dem från mig
och så gjorde vi så tills utsatt tid
när klockan ringde lyckades jag ha tre av de fyra grejer jag tittat ut
vilket flyt! :D
brukar aldrig ha tur i sådant.. men den här gången lyckades det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0