socionom CHECK! :D

mycket har hänt...
jag har opponerat på uppsats å blivit opponerad på
jag har varit på avslutningsceremoni och tagit socionomexamen (fick en stor röd fin ros!)
jag har haft examensfest (med mkt gött folk)
sen så har jag börjat jobba (på riktigt!)
fått eget kontor mitt namn på en bricka på en vägg å passerkort m foto (oerhört stolt!)
och mkt mkt mer... (som jag inte kommer ihåg just nu men det här kanske räcker)
helt slut efter fyra dgr på nya jobbet...
mkt å lära
mkt intryck
mkt mkt nytt folk...
men känns bra, och rätt!
så oerhört skönt...
sen är det ju allting en längtan efter ledighet... ;) men icke nu jobbjobbjobb
men... imorrn e d FREDAG!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0