jobbet

den här veckan har jag verkligen älskat mitt jobb!
så mycket spännande saker som händer
människoöden
uppdrag
som att jag ska börja försöka söka svenskt medborgarskap åt två av mina barn som är LVU-placerade, flytta över vårdnaden till familjehemmet och återetablera kontakt mellan tre av mina andra barn som är familjehemsplacerade och deras pappa som sitter i fängelse
så grymt spännande utvecklande arbete!
och mer därtill
jag ska även ev omplacera två barn till ett bättre familjehem och så att de får bo ihop med sitt syskon
sen försöker jag få en mamma att börja prata om sina barns känslor av rädsla ilska och sorg samt få henne att bekräfta barnens upplevelser
och så mycket annat
den här veckan har det hänt mycket på jobbet
stora grejer som självklart är fruktansvärda men samtidigt facinerande
oavsett är det så skönt att konstatera att - jag älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0