vuxen på riktigt?

lördag
04.39 vaknar jag
klarvaken
sen känns det inte som jag sover mer (men det måste jag ju gjort men inte djupsömn) till 09.22 då jag går upp
söndag
vaknar 05.39
läskigt
varför då? å samma minutklockslag
försöker somna om
sover lätt till 08.27 när jag går upp
är jag inte trött? eller är det så här det kommer vara nu när jag börjat jobba på riktigt
bra på ett sätt att vakna av mig själv å få mer vakentid på helgen
men konstigt tidigt att vakna fyra fem på morgonen med känslan att inte kunna sova mer
tankar smyger sig på mig om jobbet också i drömmarna
och konstigt nog från willysjobbet också
orolig i själen?
trodde (och hoppades) snarare att jag skulle drömma om scandal efter att ha sett åtta avsnitt i rad igår
underbart bra serie
vill se mer
men får vänta nån vecka...
idag...? hemmafix
men först husdrömmar på svtplay till frukosten...
fantastiskt stora häftiga hus de bygger
blir lite sugen..
den som väntar på nå gott....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0