hur är det möjligt?

jag pratade på fikat med en ny kollega för första gången
som börjat på andra enheten för några dar sen
det visar sig att hon bor i strömsbro å vi pratar lite om att vi bor relativt nära varandra å promenader å så
sen på kvällen när jag är ute å går så springer det förbi en person
som sedan vänder sig om och säger hej
då är det hon!
hur är det möjligt!?
vi har aldrig setts förr
vi hade inte pratat m varandra förrän den dagen
och just då
träffar vi på varandra!
när vi tidigare pratat om atr jag brukar promenera där
och hur är det möjligt att vi samma sekund är på samma plats och att hon känner igen mig med regnkläder på och huvan uppe!!?
jag fattar nada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0