ingen A dag

min morfar ligger på sjukhus igen
geriatriken... i tierp
den här gången urinvägsinfektion
jag skulle vilja besöka honom
men när?
både jobbkalendern på privata fullproppad
borde inte det här gå före?
ikväll har jag jobbat över igen...
standard på måndagar numer
mindre egentid till mig själv
fått ett kryptisk åthyrring idag
att jag oroar mig för mycket för småsaker
det var nå nytt
jag som ser det som att jag är noggrann och vill göra rätt
samt inte kan allt varpå jag frågar
inte kul å älta men det gör jag
och kaosärendet fortsätter kaosa
vill inte ha det
blev fel från början och det bara fortsätter
summa summarum
ingen bra dag
förutom timmarna jag försvann i seriernas värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0