en duglig arbetsdag och en duglig kväll

idag har det varit en bra arbetsdag
fått mycket gjort
känner mig tillfreds och nöjd
dokumenterat massor
avslutat saker
känner bra!
efter flera dagars kaos
släkt brand t o m flera dagar innan
så fantastiskt skönt
en bra dag helt enkelt
fast (eller för att) jag varit mer sekreterare än social...
pratat massa i telefon också
några riktigt bra samtal vilket känns fantastiskt bra

sen fortsatte det med bra hemmakväll också
älskar måndagkvällar...
det är mina kvällar
min egen tid
ikväll har jag handlat bakat bröd planterat om blomma skrivit grattiskort och tittat på downton abbey (äntligen ny säsong!!)
och jobbade över lite grann... en å tjugo ungefär.. och ändå är klockan bara nio
fantastiskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0