kent citat från tigerdrottningen

"när synapser släcks som ljus"

"våra kåta ögon passade bra på bild"

"när verkligheten skakar och det flyter svart snö i ditt blod"

"i ljuset från små skärmar kryper rädslan långsamt in"

"men om kärlek är en drog är det ingen drog för mig"

"i dina sorgsna gröna ögon
fanns en längtan som kan döda vem som helst"

"jag bröt mig in i himlen
hörde ekot från dina hjärtslag"

"jag bröt mig in i himlen
för att stjäla dina tårar"

"du såg skräcken i mitt ansikte
du svepte bort den med ett leende"

"jag är insjön gömd i dimman,
den som nästan växt igen"

"och när jag blundar hörs din röst"

"men till ingenstans är det långt"

"det fanns en värld av is i hjärtat mitt
du startade en lavin när du gav mig ditt"

"men sorgen måste delas,
annars blir den alldeles för stor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0