facebock fenomen

facebook är ju ett intressant fenomen
och samtidigt så konstigt...
pappa taggade mig på en bild (ja det heter typ så..) där han nämnde min trettioårsdag
och därefter kommer grattiskommentarer
både knutna till bilden men även på min sida
och sen idag... "grattis i efterskott" kommentarer
fast jag inte ens fyllt än
och jag vet inte... jag låter det vara
missförståndet som blivit...
det visar väl sig
när rätt dag är inne
att pappa ens lagt upp nåt på fb fick jag info om genom att en kollega (nära by heart) skickade sms och frågade (typ förvånat) om jag fyllde år.. ;) :/ :s
sen bara fortsatte det...
facebock är bra på sitt sätt men på andra... tja.. jag vet inte ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0