meditation

jag fick ett födelsedagskort...
med texten "följ dina drömmar"
och så hade de inuti kortet skrivit
"idag är första dagen på resten av ditt liv!"
och ritat en bild på ett hus och en hund...
 
och det här var så slående
mitt i prick
att jag blev väldigt stäld tacksam och förundrad...
 
första dagen... i resten av mitt liv.. följa mina drömmar
det är nåt att meditera över!
 
och så texten i början inuti kortet...
"fly in i en annan värld en stund..."
samt fortsättningen "spänning och avkoppling från vardagen utlovas!"
var också slående... precis rätt mitt i prick jag
spännande att se hur vänner kan känna en så bra...
och få till det exakt som det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0