summering

efter nån enstaka dag i mulnighet är solskenet och blåa himlen tillbaka igen
ger glädje och energi
tyvärr är det dock fortfarande varmt (plusgrader)
och snön smälter och har smält så gräset börjar synas och skidåkning enbart är ett minne blott
tråkigt då min syster kommer hem snart och längtar efter snö då de i skåne inte haft nån typ
hoppas det kommer snart
i veckan fick jag ett uppmärksammande från gruppledaren som var kul
hade ett möte med klient och juridiskt ombud som hon fick vara med på då min kollega var sjuk
efter mötet kommenterade hon att jag verkligen hade tagit till mig MI och att det där ju var ett rent MI samtal
(MI är en metod och förhållningssätt som betyder motiverande samtal som vi fått utbildning i och ska använda oss av i samtal enligt kommunens policy)
och det var ju kul! :)
dels att jag verkar fått kläm på MI
och dels att gruppledaren uppmärksammar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0