lördag

om jag har sovmorgon
så vaknar jag alltid typ klockan nio
det är lite lustigt
men praktiskt
inte alltför tidigt
och inte alltför sent...
hinner med både bokmys och kanske tvmys  till frukosten
äter sällan frukost med min mam eftersom vi alltid vaknar olika tider
i veckan har det töat
och idag är det snöstorm igen
blir trött på omväxlingen
vill ha stadig snö och vinter
igår övertygade jag och en annan kollega att köpa en viss bil
så från eftermiddagsfikat halv tre till klockan halv sex var bilen inköpt! ;)
kollegan hittade bilen
och jag skjutsade in henne till bilverkstan och hjälpte till att kolla på den
glad för hennes skull att hon äntligen köpt en bil
som hon längtat och letat
snopet nog fick hon inte ta med bilen hem
vilket varit hennes stora önskan då hon fyller år idag och hade velat haft bilen till födelsedagen
själv ska jag också planera födelsedag idag
och massa annat som står på dagordningen...
men unnar mig lite mys på morgonen
fick veta att morfar fått lägenhet på äldreboende nu... så funderar på att boka inbesök i nästa vecka..
skönt att det är "klart" men jobbigt eftersom han vill hem... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0