torsdagsmorgonstankar

nu har jag fått det slängt i ansiktet igen
att jag ska bli präst/pastor
men jag trivs ju som socialarbetare och predikant på fritiden
det är ju kul att de gillar ens predikande
men alla kan ju inte bli pastor ;)
jag har ingen längtan efter att jobba i församling igen

igår avslutade vi ett koncept i kyrkan
lite sorgligt
men finns det inte folk som ansvarar och drar i det så är det ju så
hållt på i åtta år iaf så nån gång kanske det måste ha ett slut

nu är det torsdag igen.. och jag var faktiskt lite mindre trött imorse
men bara något...
nu har jag två arbetsdagar framför mig med mycket dokumentation och ett allvarligt samtal om LVU eller inte med två mödrar respektive dag

regnet slår emot rutan och jag blir så ledsen att snön smälter bort igen! :'(
det var så fint i början av veckan.. med nysnö några minusgrader och sol
varför ska snön komma och gå hela tiden!?
varför kan det inte bara få vara kallt och härligt snöigt!? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0