nu har jag läst ut boken
sjätte delen av hammarbyserien..
och får inte tillgång till del sju förrän på onsdag kväll
och vill inte börja läsa någon annan för vill läsa och vara inne i samma fictionvärld flera böcker i följd...
så nu har jag lite läsångest
eller att-inte-få-läsa-ångest kanske bättre formulerat
får väl helt enkelt fylla all tid med annat
och det lär väl inte vara så svårt
så sjukt avkopplande dock att läsa en stund innan (eller tills) jag somnar
eller vid andra väl valda tillfällen
men det är ju bara tre dagar dit
fullspäckade med annat
så det lär väl gå
ska på middagsdejt med en kompis och hennes barn imorrn samt därefter baka kaka
sen är det städning på tapeten på tisdag
innan kalaset på onsdag
när maken fyller trettiofem år!
och så skulle jag vilja få in lite serier emellan det så hinner nog inte sakna bok alltför mycket.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0