det är många gånger nu som jag vaknar på natten
någon gång före klockan
har jag sovit färdigt?
eller är jag orolig?
annars tycker jag att jag sover bra
och är utvilad av sömnen
sista dagen på arbetsveckan igen
äntligen fredag
tiden rusar förbi
jobbigt möte idag som jag inte ser fram emot
ber om guds vägledning och det känns som att det hjälper
sen helg och ännu en go påfyllning ute i naturen i stugan
hoppas få åka en tur med båten fast det är kallt
som kallast har jag sett att det varit en grad på morgonen
skrapat rutan på bilen en morgon
vintern närmar sig...
hoppas fönstren och dörr kommer som de ska nästa vecka bara så vi hinner "klart" innan snön kommer :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0