det blir lite up-side-down när man sover på eftermiddan
speciellt om man sover sent på eftermiddagen...
och sover nån timme...
men trots att jag var uppe halva natten
vaknar jag före klockan
samma tid som igår ungefär (8.30-8.45)
senare än tidigare helger efter semestern
men tidigare än förut
samtidigt är det ju bra att vakna tidigare
så man kan nyttja dagen mer
om det nu kan räknas eftersom jag ofta mjukstartar med tv eller bok...
fortsättningsvis blor det dock lite sovmorgon
på torsdag (hoppas hoppas snälla gud!) börjar vi bygga attefallshuset
hoppas kunna få va ledig fem dagar från jobbet
trots att det strulat till sig
jag har ju liksom väntat och längtat så mycket så att det känns som att jag går sönder om det inte går vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0