jag har sett en dokumentär (eller en och en jag har sett flera) men en som handlad om lasermannen
och vilken spoky kille...
när han pratar om behovet han hade att bara gå ut och mörda nån
pratar om det som om det vore samma sak som att ha bestämt sig för att köpa en bil
eller vad som helst
ingen reflektion över människovärde och vad skada mot människor gör mot dem och mot personer i omgivningen..
sen har jag sett en dokumentär om en framstående forskare och kirurg som med karoliska institutets "välsignelse" gått över gränsen för forskning inom att ersätta mänskliga organ med plast genom att ha börjat operera in dem i människor innan djurförsök gjorts med utgången att flera dött pga efterföljande komplilationer med plastluftstruparna som opererats in
även sett en dokumentär om en cool gumma som började leva ett nytt liv efter hundra där hon bl a köpte en dator och började blogga och snart fick flera tusen följare
och slutligen lärt mig om adeln och om hur olikt sig sverige varit om vi inte haft adeln i kändishistorikern fredrik lindströms nya program tänk om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0