svårt att komma till ro

klockan har passerat midnatt

och jag borde väl gå och lägga mig
men vill försvinna in i danska arvingarnas värld
dock är internetet slut
så svtplay funkar inte längre som nattunderhållning här ute i stugan
egentligen borde jag väl gå ut och kolla på stjärnorna
sjukt många synliga på natt himlen ikväll
men det är så kallt
bara åtta grader
redan!
i augusti
fast det fortfarande är sommarmånad
blir inget nakendop nu iaf
idag tror jag att jag doppat huvudet för sista gången i år
det känns så
så oerhört kallt på natten
vilket ger kallt vatten
vilket tyvärr gör att det kanske inte blir så lång badsäsong i år
men några gånger till lär det väl ändå bli
ögonen börjar bli trötta ändå
och sådana här gånger önskar jag att jag bara kunde förtrolla mig över till sängen från soffan med magiskt borstade tänder och toabesök
men så lär det väl aldrig bli
så det är bara pallra sig upp och sätta igång med nattrutinerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0