så här vill jag bo! - men inte här...

jag har hittat min drömgård...

perfekt hus o uthus m tillhörande skog o äng till tomten runt omkring husen
och inga grannar
perfekt!
helt klart perfekt
men så långt bort...
så otroligt lång bort
typ dubbelt så långt bort som min föräldragård där jag är uppväxt
helt sjukt
så tankarna har gått crazy
för hur skulle det vara?
hur skulle livet te sig?
om vi flyttade dit
om vi bodde så...

vilken tur då att känslan inte var "wow här måste jag bo" när vi idag var på husvisningen...
helt klart ett mycket fint ställe
men jag måste inte bo där
ingen "jag måste bo här" känsla infann sig...
så SKÖNT!
för det är verkligen långt bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0