skämas över skam?

skam
hur hypeat kan det bli?
hur många kan gilla det? snacka om det? de det...?
MÅNGA! verkar det som
i alla möjliga åldrar också..
men ingen kanske är så galna som barnen
tonåringarna
elvaåringarna!
för där har det tydligen nåt alla gränser
okej att "man" börjar slänga sig med norska fraser och uttal när man sett skam
det gör man! (även jag)
men när man byter till norska som inställt språk på mobilen
då har det gått för långt
eller? ;)
bra för kidsen med språkkunskaper och kulturutbyte...!(?)
och "min" elvaåring är inne på att se skams tre säsonger för tredje gången..
coolt men tyder på en elvaårings entusiasm
eller är ni fler...?
som sett alla säsonger mer än en gång...?
ska jag?
kanske ska falla för frestelsen...?
om det ens är en freselse?
kanske glimret försvinner om jag ser det igen
eller så blir beroendet bara starkare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0