skoshopping

det är så dyrt med barnskor

helt galet!
var på affärn och skulle köpa ett par gympaskor
de första ever...
fyra hundra spänn
så dyra skor köper jag ju sällan till mig själv!
och hur länge kommer hon kunna ha dem...
tittade på ballerinaskor stövlar och diverse andra skor också
men! flera hundra kronor
fast de är så små! (eller kanske just precis därför - liten efterfrågan)
så... bestämde mig för att kolla på de där köpaskosidorna på nätet
men där kostade de ju ännu mer!
som mest såg jag ett par för tolv hundra
men i genomsnitt fyra fem hundra kändes det som...
fanns mkt fint med tänkte igenom noga vad behövs egentligen? och vad är hyfsat praktiskt
hittade lite rea och satsade på nån dyrgrip
snart får ni se vad det blev för nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0