mina barn

jag har så kloka barn
som säger så viktiga saker
fast det är tokigt hur de har det...

"det var inte roligt att pappa blev arg
på ett barn som har gjort illa sig"
 
"ja jag vill ju lita på pappa men jag kan inte"

"jag vet att mamma är galen
och hon borde skärpa sig mot andra människor
men hon är världens bästa mamma
när hon träffar mig"

"det känns bättre om pappa inte fortsätter så där"

"pappa ska tänka efter lite
att så där gör man inte
pappa har aldrig sagt förlåt
inte ens när han bara kommit åt en med armen"

"jag blir förbannad på honom (pappa)
när han säger att jag ska gå och dö
säger jag att han ska dö också"

"jag tycker inte att han (pappa) ska bråka och sånt"

"han (pappa) kan inte känna vad jag känner"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0