summering

efter åtta dar på jobbet efter föräldraledighet kan jag summera det så här:
på åtta dagar har jag
träffat nio barn varav tre två gånger
jag har skrivit polisanmälan varit på polisförhör pratat med åklagare och advokater
jag har nästan varit på förvaltningsrättsförhandling (inplanerad men inställd)
jag har blivit ifrågasatt av klienter och lovordad
jobbat över och kommit tidigare
hoppat över många fikaraster och haft försenad lunch
fått klienter att gå emot tingsrättsdom och fått mail från domstolen
förfärats över saker som inte förändrats lagats bytts ut eller förbättrats på femton! månader
och varit tacksam för de kollegor jag har en relation till och känner sen förut
ställt kluriga frågor eller påpekande till it och nästintill chockats av jobbmobilens värdelösa funktionalitet
mycket kan hända på femton månader
nytt mail och kalender system utredningsmaterial bilparkering personalomsättning
(och samtidigt väldigt lite)
och mycket kan hinna hända på enbart åtta dar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0