en stor oväntad förändring

det känns som jag lever en vecka i förväg
kanske just p g a att jag nästa vecka kommer jobba sista veckan på ett jobb jag trodde att jag skulle ha "för evigt"
men nu är det inte längre så
fr o m första maj byter jag avdelning börjar nytt jobb blir familjerättssekreterare
helt galet
fort gick det
även om jag tänkte och funderade på det länge...
så nästa vecka
imorgon
och dagarna framöver känns lite overkliga
separstionsångesten är påtaglig
samtidigt som lättnaden är enorm
för jag har inte haft och har inte en hållbar situation
och det verkar inte vara någon annan än jag som måste se till att det blir en förändring
så när de ställde frågan
efter några gånger
sa jag till slut ja
och nu byter jag alltså jobb
enbart efter sju månader som jag varit tillbaka...
konstigt! men så skönt
och spännande
hoppas bara jag kommer känna lättnad och glädje även efter några månader och att det verkligen blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0