andra roller

idag har jag varit både försäkringskassan och csn på samma gång
och till råg på allt
två gånger inom loppet av tio minuter!
det märks att det är den tjugonde idag iaf...
och att det uppenbarats för många
att har man barn som är sexton år får man inte längre några pengar i juli och aug
då barnbidraget byts ut mot studiebidrag och då sextonåringar enligt systemet förväntas sommarjobba
bra iofs men förödande för vissa verkar det som
tänk att femton hundra kronor kan betyda så mycket
men konstigt att de ringde mig
på familjerätten
jag har ingenting med varken det ena eller det andra att göra
efter en snabb googling under telefonsamtalet kunde jag dock ge vidare informationen jag just nämnt
så jag sa rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0