arbetsdagsuppdatering

idag har jag nästan gjort klart mitt andra yttrande
den här gången inkluderat två barnsamtal
mycket att få ihop och få till på kort tid
men det blev nog bra tror jag
svårt det här dock att anpassa sig till den nya tidspressen
det är svårt att anpassa sig
och jag har svårt att anpassa mitt utredningsmönster till det här nya
men förhoppningsvis kan ju dock ett gediget yttrandet minska risken (chansen eller what ever) till att ärendet leder till utredning
och då tar det ju bara ännu mer tid tills beslut fattas och beskeden är klara kring hur det blir för barnen
spännande och se hur det blir
men blir det inget - då får vi inget besked
så då kommer jag sväva i ovisshet
en stor nackdel med det här jobbet
att inte ha koll / få info om vad som händer och sker - sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0