ensam

jag är helt övertygan om att jag skulle vara mycket räddare skrämd förstörd på min vakt
om jag blivit utsatt för något slags övergrepp
överfall incident...
jämfört med nu - fri från hemska upplevelser - när jag befinner mig i en liten stuga själv i komplett mörker
ännu en fördel med huset på gården
det ligger så pass högt att det är svårt att stå utanför fönstret och titta direkt in
en kriterie som jag hade på husdrömmen...
för det är ju läskigt
när tanken väl slagit rot
tänk om det skulle stå någon där
direkt utanför fönstret
i mörkret
och jag befinna mig inne i ljuset
vet att det bara är hjärnspöken
och säkert pga serien jag sett ikväll
men ändå
den är där
tanken
som väcker känslan
fast jag egentligen inte är rädd
men blir det då ändå lite
(det är då man skulle haft hunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0