kilometerapp

i jakten på nya promenadrundor måste jag ju ha koll på avståndet (i o m boende på ny plats)
så provar nu in samsungs stegräknare för att se om det är rätt metod
första testet idag visar att min "lunchpromenadrunda" är ca 1.3 km lång och tar 15 min med en medelhastighet på 5 km/h och ca 1700 steg
sen så vet jag inte hur det stämmer i verkligheten men det borde väl stämma ungefär med så som jag tror att det är
så nu blir det till att testa den igen ikväll och imorgon och tja... vi får väl se
om det funkar är det ju fantastiskt praktiskt att ha
och smidigt när appen var telefonens förinställda - bara att aktivera
mycket "onödiga" grejer är det ju på den...
men jag tror jag lyckats få bort det mesta
(förutom nerräkningen från tre som är ljudsatt - får kolla på det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0