nya dilemman

det svåra med att inte flytta
och ha dubbla (trippla) boenden... är att man inte har saker
och måste köpa allt
från grunden
som när jag på mataffär'n kommer på att varför har jag planerat att köpa korv och makaroner... när jag inte har en stekpanna och en kastrull att laga det i
eller när jag får använda en äggkartong som grytlapp när jag behöver ta ut vitlöksbröden ur ugnen
och ett par kompostpåsar som grytunderlägg när jag ska ställa varma kastrullen och stekpannan på bordet
kompostpåsar by the way funkar även bra som ljusbricka till blockljus (tur att tanten lämnat många sådana...)
och gamla galler till någon övergiven spis fungerar perfekt som diskställ! (i brist på annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0