man kan ju bara krevera


det här tycker jag är så fult
"du som inte valt att tacka nej..."
vadå "inte" valt att tacka "nej"
man tackar väl "ja" till erbjudanden - inte tvärtom
"...får om ett par dagar en faktura"
vadå faktura!?
jag vill inte ha någon faktura!
jag har inte bett om någon mer försäkring
ansökt om nån
eller ens tackat ja till nån
jag vet inte ens att jag fått förslaget att tacka nej!
och nu kommer de skicka en faktura
så fult!
får man verkligen göra så här!?
invagga en i måste-betala-fakturor - fast jag inte ens bett om tjänsten
och miljöförstöringen på det!
den tionde skickar de ett brev
sen ett till den elfte
och sen har fakturan inte ens kommit
ett sånt slöseri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0