varje dag...

jag tycker inte om förskolan
det är bara att konstatera
okej jag tycker om vissa delar
men vid varje besök så är det något som irriterar
som pedagogen som påpekar uppenbara saker som att stänga dörren och ta på skoskydd samt sjukförklarar mitt barn i onödan
som personalen som i övrigt har skärm framme vid varje lämning
dels projektor på väggen och sen plattan
jag orkar inte
jag förstår att skärmen är vår nutid och vår framtid
men vad är det för fel med en vanlig bok?
i fysiskt format?
där fantasin får flöda fram lite själv
men barnet älskar det ju såklart
barn älskar skärmtid
men jag! vill inte att det ska vara så mycket skärmtid för mitt barn
redan!
och det här med att de inte går ut varje dag...
och att det bara är en massa bebisar
ettåringar
kryllar av dem!
och få i samma ålder eller äldre som mitt eget
hämmar utvecklingen much?
suck
och stön
och onödig irritation - då det inte går att göra någonting åt
typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0