stora grejer på gång

nu är det avslöjat
för chefen
och en kollega
stöd från kollegan
ifrågasatt av chefen
argumenterade för att socialsekreterare är jobbet för mig
och det håller jag med om
jag tycker jag med
det är mitt drömjobb
men jag känner inte att jag får förutsättningar för att göra det bra
och då känns det inte okej
jag ska inte behöva ha ont i hjärtat ont i magen och sömnsvårigheter
jag ska kunna få vila och vara lugn i tankarna från jobb på min fritid
och få känna ork och glädje i att vara med mitt eget barn ta hand om mitt eget hem
det smärtar mig t ex att jag inte hann ta fram julsakerna i advent
att jag tänker på jobbmöten jobbföräldrar och jobbarn när jag är med mitt eget barn och borde ha fullt fokus där
hon är ju bara liten en gång och så kort period
jag älskar mitt jobb
men jag måste pröva på en förändring
så hoppas jag att jag kommer tillbaka sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0