en annan slags

jag är stressad
på ett nytt sätt
jag håller på med tradera auktioner
och det är verkligen ingenting för mig
jag klarar inte av det
osäkerheten
att veta sen inte veta
om man ska få någonting eller inte
som man kanske önskar
har ställt in sig på
det är verkligen inte min grej!
tänkte att jag skulle testa
igen
inte använt kontot på flera år
men kan bara konstatera det jag egentligen redan vet
att det är verkligen inte min grej
inte alls
helt plötsligt har tex lego duplo tågrälsen högts över hundra spänn
bara så där
och tvekan kommer in
och tvivlet
och bollandet fram och tillbaka
usch det är verkligen förfärligt
varför utsätter jag mig för nå dyligt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0