agg2

och så om inte det vore nog...
de hindrar inte mitt barn från att snyta sig i armen
och hur kan det få vara så mycket snor som får rinna - utan att de regelbundet torkar!?
och så kiss i byxorna
"för hon ville inte gå på toa"
vadå ville inte?
det är väl inte tvååringen som ska bestämma det
utan du som vuxen pedagog
och varför sa jag inget!?
ifrågasatte varför de låter tvååringen bestämma om toabesök?
frågade vilka pedagogiska sätt de använt för att få till toabesöket men ändå inte lyckats
jag låter aldrig barnet få bestämma
toabesök vet jag som vuxen bäst om
om det behövs eller inte
inte den som varit blöjfri i mindre än en månad
varför säger jag inget!?
säger ifrån!?
vad knäpp jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0