post från Israel


idag har jag fått min första post från svenska ambassaden i tel aviv i israel
återsända dokument utan åtgärd
då fadern inte gått att få tag på
trots adress telefonnummer och mail
dock några år gamla...
så istället för att häva faderskapet på det enkla sättet (att felregistrerad fader avsäger sig faderskapet)
så får vi ta det till domstol
jag företräder inte ärendet själv där
utan vi anlitar advokat
och chefen utses som god man för barnet
jag är dock "spindel i nätet" som det så fint kan kallas
eller allas assistent
då det är jag som förbereder och distribuerar alla dokument som ska hit och dit
ganska administrativt men ganska kul ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0