rätt eller fel?

det känns som jag gjort många såna saker på sistone...

sist skylten som jag meddelade kommunen

dessförinnan meddelade jag föreläsarna för adoptionsutbildningen information om att deras program som de skickade ut i word såg konstigt ut och att det hade varit bättre om de sparat programmet som pdf innan de skickade det utifrån att typsnitt och layout ändras i word beroende på vilket word man har installerat

gången innan det... så meddelade jag en hemsida information om att deras reklam för en bok på sidan såg konstig ut i och med att författarens ansikte döljdes bakom en genomskinlig rad högst upp på bilden

och gången innan det... meddelade jag en annan kommun information om att länken saknades på hemsidan så att man kom till "sidan kan inte visas" info

och nu när jag tänker på det borde jag kanske meddela en annan hemsida samma information (att länken inte funkar) för jag stötte på samma sak senast idag

det blir ju mycket
när man lägger ihop det
och det är inte mitt ansvar
men det känns ändå rätt
än att många fler personer är med om samma sak och ingen påpekar det
ingen rättar till det
så felet bara består
år efter år...
men det blir kanske lite mycket...
ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0