utvärdering

det gick så där
ungefär som när jag pluggade
inte helt lätt med koncentrationen
och pausen mitt på dan blir gärna lite för lång...
ett pass innan lunch
sen ett långt brake
för att sedan jobba framåt sju-tiden...
svårt med bedömningar
svårt att veta att man får med allt
hur man ska få med det
några luckor är det väl än
men skapligt
hoppas jag
landade iallafall i slutbedömningen
förslag till beslut
får vi se om min kollega håller med mig...
och sen chefen...
men jag kan stå för den iallafall!
imorrn blir det jobb på jobbet igen
ordningen återställd
och bra är väl det...
känns tvetydigt
men skulle samtidigt vilja göra det igen...
så härligt och skönt att kunna gå den där långpromenaden mitt på dan innan lunch
blir nåt å suga på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0