ännu en dag

nu bokar jag in klienter den tolfte oktober... det känns sjukt långt fram!
men det är liksom "första" lediga tiden
galet
idag har jag suttit hela dagen och skrivit yttrande
som skulle vara inne
senast idag
så det lyckades jag ju med
typ
fast efter tingsrättens stängningstid...
men det är mycket nu
så svårt att få till
speciellt när jag signa upp för ett samtal med en mamma
och sen fick ett samtal med barnet plus det
och till slut hela yttrandet själv (alltså även samtal med pappan och socialregistret)
inte riktigt vad jag hade planerat eller hade plats för
och imorrn går jag på semester
så det är ju delvis därför det är så stressigt just nu...
känns konstigt
semester igen
redan!
men nice...
riktigt nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0