allt går att lösa

i två dagar
har jag fått klara mig utan hemnyckel plånbok och passerkort
(glömde handväskan på gården när vi åkte till stan i måndags)
det har knappt gått
men ändå över förväntan
nu är det dock fantastiskt skönt att ha tillgång till dem igen
det är ju liksom viktiga grejer!
svåra att klara sig utan...
hemnyckel kunde lösas med att använda sjutillhållarlåset
istället för betalkortet i plånboken har jag betalat parkering med kronor och swishat till kollega som fick betala lunchen
så svårast har väl egentligen varit passerkortet
där jag fått hängt efter kollega knacka på dörrar och gjort mig omöjlig på olika sätt
kan inte ens skriva ut! utan passerkortet...
eller röra mig någonstans i kontorshuset
så det är rätt begränsande
men no more!
i'm back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0