att göra

tjugo över elva - och äntligen efterlängtade horisontal läge
bäst ändå
mot värken
och för att det är då bebisen kickar igång
har blivit lite för lite av den varan senaste dagarna... trots ledighet
men det är så mycket jag vill hinna med
och även om jag stretar på
och (över-)anstränger mig
så blir det bara en del...
fått lite brännässlor uppgrävda iallafall
och lite grenar upplockade
och lite träd och buskar beskurna...
mycket kvar
men lite gjort
dock med gott resultat
känns bra i själen
och trots lång ledighet (sex dagar)
längtar jag redan till nästa
kvällsprojekten med målning ons tors
och flytt av lekstuga (förhoppningsvis) mm i helgen...
men blommorna då?
de skulle ju ha planterats om i februari mars...
och nu är det redan tjugoandra april
det skiter sig det här ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0