negativt inslag

gahhhh.....!
usch vilket jobbigt möte
fy
och inte för att det var ett jobbigt innehåll
eller svårt på nåt sätt
men hen var så obekväm
och ville verkligen inte träffa mig kändes det som
nervös? osäker? ovan?
flydde typ ut från rummet när vi var klara fast det var hos hen vi var
jag som gäst...
usch vad jobbigt det blev
jag blev också osäker
eller tyst
eller det blev så jobbigt!
och jag kände att jag inte riktigt kunde ta det
fel forum fel roll
men ändå
hade velat sagt nåt
men vilken skillnad det kan vara...
hade ju referenssamtal på förskola även förra veckan
och då inte alls samma sak
och haft det jättemånga gånger
men aldrig så här!
usch
det här var krävande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0