nu är det över

oh shit
uppladdning sen november
över på bara några få minuter
usch å fy
det här var jobbigt
borde inte vart det egentligen
men jo - hur ofta blir man kallad att vittna i en hovrättsförhandling liksom
min första iaf!
advokaten som kallat mig ställde färre frågor än på förberedande telefonsamtalet
advokaten till motparten hade inga frågor alls!
eller domaren...
jag kom alltså riktigt lindrigt undan
*lång utandning*
nu är det över

eller det är nu det börjar
för om det går igenom
vilket jag på ett sätt hoppas och på ett annat inte
då är det först då ärendet blir vårt och vi kommer börja arbeta på riktigt

drastiska förändringar för barnen
men enda sättet för att de ska få ha någon slags kontakt med fadern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0