antiklimax

när jag brett goda levepastejssmörgåsar på morron (och med brieost till treåringen)
och sen upptäcker i bilen på väg till kyrkan
att jag tagit fel påse
och istället för påsen med goa förberedda frukostsmörgåsarna
har tagit påsen med obrett torrt bröd!
#såntsomkanfåenattspricka
men jag tog det kanske bra...
fullkomligt besviken dock - att äta en halv torr brödbit (fick inte i mig mer) istället för tre goa smörgåsar bredda med smör och levepastej
gick hungrig sen till klockan tre... då jag äntligen fick äta mig mätt
med nacho burgar målet på max
ganska gott faktiskt
så gott att jag kom på spännande matidé till morgondagen! (to be continue...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0