gaahhh

jag är så godissugen så jag inte vet vad jag ska bära mig åt!
och det är ändå fredag...
men jag har mina principer
och de står fast
nästan alltid
och verksamhetssystemet krånglar
så jag kommer inte in
jag får inte vara med
det bara tuggar
"vänta överföring pågår..."
och att starta om programmet funkade inte
och inte heller att starta om datorn
suck och stön
samma lika iallafall
och jag som äntligen fått lite flyt och energi
men vad skådar mitt öga!
sol!
denna gråmulna dag med blötsnö
(ja det har tyvärr! blivit plusgrader - hur gick det till!? fjorton minus nyss!)
men solen skiner på mig nu och blänkar ögonen
otroligt
och underbara fredag med tidigt slut så kanske jag t o m hinner se solen lite mer irl idag också
kanske!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0