Netflix "You"


"en man jag känner äger en bokhandel
han sa en gång att alla böcker tillsammans blir sanningen"
 
"alltså om ens IQ är över ett visst nummer...
är livet outhärdligt
- och siffran är inte ens så hög"
 
"jag tror jag skulle vara lyckligare om jag var dum"
 
"att förlora en vän är komplicerat
ingen av oss gillade henne
men vi älskade henne"
 
"sorg är inte en rak linje"
 
"men om du gör det betyder det att det inte finns nån tillit
och om vi inte har det - har vi ingenting
litar du på mig?"
 
"om vi inte litar på varandra - har vi ingenting"
 
"ju mer du vill ha mig
desto mindre vill jag ha dig
det är konstigt med det är sant"
 
"hur ska jag kunna vara storsint med att du är borta
om du verkligen är borta?"
 
"jag vet inte
man älskar den man älskar
och kärleken säger vad man ska göra
lätt"
 
"en sak som jag vet
är att de enda som verkligen känner ett förhållande
är de som är med i det förhållande"
 
"vems dröm är det?
vi är arkitekter till våra egna drömmar"
 
"tänk att dela mina mörka hemligheter
fick mig att känna mig så lätt"
 
"jag vet att jag är bättre med dig
än utan dig"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0