vart ska detta sluta...?

"du har magiska stjärnkrafter inom dig"
what!?
det här var droppen
jag har varit inne på en sån konstigt hemsida
en jurist som jag kommit i kontakt med via jobbet
googlade hennes namn bara för att få tag på hennes nummer och mailadress
och häpnar! över hur konstig hennes hemsida är
för det första känns den barnslig och oprofessionell
med barnsliga bilder och annan "inredning"
sen blir det inte bättre av att juristen hävdar sig använda av sin expertis inom hästkommunikation och hästbeteende i arbetet med barn och vuxna i "kris från skilsmässa övergrepp och andra familjekriser"
och har läst in en bok som enligt egen utsago är bra att lyssna på för stressade barn som påverkas av föräldrar i konflikt
fast det är en helt vanlig sagobok om en familj som bor på hästgård
och inte har något! med barn i föräldrakonflikter att göra
och så har hon läst in två meditationsljudfiler
där juristen spelar musik och talar (om bl a ovanstående citat)
därutöver finns det länk till youtube med ett klipp på några uppklädda tjejer som pratar om expo

jag förstår ingenting!
hoppet om att min klient ska få bra stöd i processen sviktar rejält

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0