citat från serien

"jag tror att vi alla lever i vår egen version av sanningen
därför blir det lätt hemska missförstånd"

"det är mycket kring det jag vill ha
som jag inte förstår"

"maybe your right
maybe your bad decisions are behind you"

"jag tror att sex kan handla om att vilja och inte vilja
det är ett krig mellan intellektet och instinkten
mellan skam och begär
det är det som gör det så intressant"

"it's no point talking to you
cause you never really hear me"

"att dö är inte svaret
det känns som en bra lösning
men du vill leva
för att det är otroligt att leva
alla andra tar livet för givet
men det är det inte
ett andetag kan ta slut
men vi vet att livet är en gåva"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0