gravidbesvär

jag kan vakna av sådana fruktansvärda sendrag i benen och fötterna
även få de i vaket tillstånd
en gång kunde jag inte ens fortsätta stå upp!
fick tips om att tillföra magnesium...
och frågade barnmorskan om det och det verkade vara okej
men känns lite tokigt att tillföra mer preparat...
barnmorska sa även att hennes svärmor hade ett tips från förr - att man ska knyta ett ullgarn runt benet
helst vänster eftersom hjärtat sitter på vänster sida
lite hokus pokus men vem vet det kanske funkar
hade löst sendragen för hennes man iaf...
oavsett om det var psykisk inbillning eller något annat
sen läste jag om ytterligare ett hokus pokus tips på ett familjeforum
där stod det att man skulle lägga en vanlig bordskniv under madrassen
och det hade också tydligen funkat
nånting om att bryta magnetfältet eller nåt...
sen finns det mycket förslag på mat som man kan äta för att få tillskott
och strechövningar man kan göra innan läggning
så det känns som att jag kanske borde fokusera på de andra sakerna
istället för att bara stoppa i ett till piller - även om det är enklast...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0