sista dagen och good bye

klarade inte av att skriva mer än TACK
när jag skulle vilja säga:
"tack" för att ni låtit mitt barn ha alldeles för mycket skärmtid
"tack" för att ni inte låtit mitt barn leka ute varje dag
"tack" för att ni ringt flera gånger och sagt att mitt barn varit sjukt fast det inte varit det
"tack" för att ni flera gånger sagt att mitt barn ska vara ledigt eller sluta tidigare fast det inte alls stämmer
"tack" för att ni låtit mitt barn kissa på sig upprepade gånger trots enbart trettio-fyrtiofem minuters sovvila och att hon på natten sover kissfri i åtta timmar
"tack" för att ni nästan varje dag ser till att jag måste använda ta bort för att få bort fläckar från kläderna
"tack" för att mitt barn blir biten på bägge armarna av sin bästa kompis och ni inte säger någonting (eller vet om det?)
I'm sorry... men ja jag är lite bitter
nu är det iallafall över for now!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0