the affair

jag har tittat på en intressant serie på netflix

om människoöden

otrohet familjekonflikter relationer och dödsfall

serien lyfte även fram ett intressant perspektiv

då scenerna presenterades flera gånger ur olika personers synvinkel

och det var fascinerande hur de ville poängtera hur olika vi kan uppfatta en och samma situation

allt från klädsel till vad som sägs till vad som faktiskt hände

för så är det ju

för mig

speciellt i mitt jobb

att människor uppfattar händelser

en och samma situation

på så helt olika sätt

och det kan inte bara handla om att en ljuger och en annan talar sanning

utan sanningen är någonstans där mitt emellan

och varje upplevelse är sann för just den personen

\n

mycket sevärt iallfall

(även om slutet inte riktigt levererade samma starka kvalité... lite besviken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0